Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pentagram @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • System666 • 26 Aralık 2006 00:00 • #624715
    Yine bir DVD söz konusu 3 yıldır bir türlü çıkamadı gitti ^_^


    DaRKNeSS
  • enkin • 26 Aralık 2006 00:00 • #624716
    demir demirkan yok ya:S
  • almora_2 • 26 Aralık 2006 00:00 • #624717
    kesin gidilir kaçmaz böyle bişey 3 senede sonra yani buyuk bi patlama yaşanır bi de özel gösteriler olur fiyatta uygun zaten ohh daha ne istiyosunuz hadi bilet almaya gidin 4 ocak a kadar:)
  • onr • 26 Aralık 2006 00:00 • #624718
    Kaçarmı oradayım çok büyük bir aksilik çıkmazsa :)
  • pentagram_fan • 27 Aralık 2006 00:00 • #624719
    iste yillardir beklediim an....orda olmama sebebim yok
  • Badlik Amiri • 27 Aralık 2006 00:00 • #624721
    bu konseri kaçıran kendini atıp sifonunu çeksin
  • nötrmod • 27 Aralık 2006 00:00 • #624722
    gitmek lazım=)
  • physcist • 27 Aralık 2006 00:00 • #624723
    ankarayada gelirler dimi yaaaaa???
  • Daudi_Baldrs • 27 Aralık 2006 00:00 • #624724
    20 yaş sınırı varmış diye duydum forumda
  • syarar • 27 Aralık 2006 00:00 • #624725
    adana'ya da gelirler dimi!(kendimi avutuyorum)