-
50 ytl sınırsız içki süper derim ben. iş güç olmasa yılbaşı direk tercihim burası olurdu.
-
yeni yılı kutlayan rakırlar:)))))))))))))komiksiniz ya..
-
bir dakika ya.. vegayla gripini daha demin başka bir yerde görmemişmiydim.. hatta emre aydınlıydı.. çok garip.. ben mi karıştırdım acaba..
-
50 ytl verip 100 ytl lik bira icerim,hic affetmem
-
sınırsız bira o çok çekici gelmedi bana daha iyi sahnelerde var onlarada bakılır yani
-
bumu rock party
-
taximde brosurlerini ben dagittim konsere olan butun sempatim kacti:)
-
3 bira verildikden sonra biranın kalmıyacağını düşündüğüm organizasyon
-
Katılmak lazım boyle yerlere
-
Vega ve Gripin yıl başı gecesi istanbulun 3 farklı yerinde sahne alacak. Zamanlar farklı, ama en iyi performanslarını YeniMelek te göstereceklerine inanıyorum,ilk olarak orada çıkıyolar çünkü, e birde şebo ve limitsiz bira eklenince diğerlerinden bi adım önde oluyo bu parti.