Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Yıl Rock Partisi @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • physcist • 27 Aralık 2006 00:00 • #624775
    yaaa bu mu rock partisi yaa nası gidiyorlar böyle partilere anlamıyorum eger bu rock ise biz atlayalım bogaziçinden
  • deepestpurple_ • 27 Aralık 2006 00:00 • #624776
    rock party olayı komik olmuş cidden..ama şebnem ferah var keşke gidebilseydim.yeni yıla şeboyla girmek nasıl olurdu acaba (:
  • live2gether • 27 Aralık 2006 00:00 • #624777
    şebo şarkısını söylüoken yeni yıla girme fantezisini :)) büyüksünüz.çok rockvai bi organizasyon
  • pehlivan • 28 Aralık 2006 00:00 • #624778
    balkon bölümünde sanırsam parti ilerleyen saatlerde başka bir hal alacakmış. burdan bütün ebeveynlere sesleniyorum.
  • evrh • 28 Aralık 2006 00:00 • #624779
    indirimli bilet isteyen olursa mesaj atabilir 45ytl
  • RAMMS t EIN • 29 Aralık 2006 00:00 • #624780
    abi içerdeki bira tuborg ben onu fazla içememki:S 55ytl verip en fazla 30 ytl lik tuborg içerim e ona para verceme karavanda durakta 40 ytl lik efes içerim oh be:D
  • esrar_dumanı • 29 Aralık 2006 00:00 • #624781
    3 bira verildikden sonra biranın kalmıyacağını düşündüğüm organizasyon
    27 Aralık 2006 Çarşamba | Yazan: eos_ays


    ekşi sözlük ağzıyla konuşmayı bıraksak keşke.......
  • notbad66 • 30 Aralık 2006 00:00 • #624782
    böyle limitsiz içki organizasyonları geceyi mahveder harbi 3 biradan sonra barmen içki bitti ama köpüğü kaldı koyıyım istersen espirisini yapar mekan kapasitesinin maksimum üstünde kalabalıkta cabası grupların aşırı fanı diilseniz pek tavsiye etmem gitmenizi