Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bi'Şey & Manto & Fuji & Revolters & Voodoo Medicine @ 5'inde 1 Yerde - Bronx - Taksim - İstanbul

  • guitarguy_322 • 3 Ocak 2007 00:00 • #624862
    obaaaa yıkılcakkk ortalıkkk cuma aksamıı voodoo medicine grubu yıkcakkk ortamı hair metal :) herkezii bekliyoruz
  • octopus89 • 3 Ocak 2007 00:00 • #624863
    Manto grubu olarak 1. yılımızı kutluyoruz, hepinizi bekleriz. www.myspace.com/mantoband
  • guitarguy_322 • 3 Ocak 2007 00:00 • #624864
    manto ile aynı sahnede olcaz süper birsey sonunda bora birlikteyiz :)
    voodoo medicine
  • 2mi3 • 3 Ocak 2007 00:00 • #624865
    Fuji eski kadrodan biraz farklı ama daha iyi şekilde gene sahnelerde demek :)
  • guitarguy_322 • 4 Ocak 2007 00:00 • #624866
    Manto ve Voodoo Medicine birarada aynı sahnede :)
  • aleister • 4 Ocak 2007 00:00 • #624867
    ne kadar Dadaist bir afişiniz varmış.
  • __lavinya • 4 Ocak 2007 00:00 • #624868
    fuji için gidilir
  • beklicem321 • 4 Ocak 2007 00:00 • #624869
    Eskiden Öznur vardı diye izleniyordu Fuji sanırım.. Yanılıyor muyum?
    Hala esenkentteki konser aklımda da..
  • corpse_pia • 4 Ocak 2007 00:00 • #624870
    bi'Şey le kopuciim yineee
    repertuarı da zenginleştirmşler zatennn ehueheu bekleyemiciim Bi'Şeyyyyy kopar biziiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
  • bak • 4 Ocak 2007 00:00 • #624872
    konser çok güzel olucak ben hayal edemiyorum şuanda gruplar bayağı iyi