-
obaaaa yıkılcakkk ortalıkkk cuma aksamıı voodoo medicine grubu yıkcakkk ortamı hair metal :) herkezii bekliyoruz
-
Manto grubu olarak 1. yılımızı kutluyoruz, hepinizi bekleriz. www.myspace.com/mantoband
-
manto ile aynı sahnede olcaz süper birsey sonunda bora birlikteyiz :)
voodoo medicine
-
Fuji eski kadrodan biraz farklı ama daha iyi şekilde gene sahnelerde demek :)
-
Manto ve Voodoo Medicine birarada aynı sahnede :)
-
ne kadar Dadaist bir afişiniz varmış.
-
fuji için gidilir
-
Eskiden Öznur vardı diye izleniyordu Fuji sanırım.. Yanılıyor muyum?
Hala esenkentteki konser aklımda da..
-
bi'Şey le kopuciim yineee
repertuarı da zenginleştirmşler zatennn ehueheu bekleyemiciim Bi'Şeyyyyy kopar biziiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
-
konser çok güzel olucak ben hayal edemiyorum şuanda gruplar bayağı iyi