İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Bi'Şey & Manto & Fuji & Revolters & Voodoo Medicine @ 5'inde 1 Yerde - Bronx - Taksim - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Bi'Şey & Manto & Fuji & Revolters & Voodoo Medicine @ 5'inde 1 Yerde - Bronx - Taksim - İstanbul
soldier55
• 5 Ocak 2007 00:00 •
#624873
umarım çok güzel olur kenan!!!çıkacak gruplarada başarılar!!!umarım yıkarsınız o sahneyi!!!
preLude3
• 5 Ocak 2007 00:00 •
#624874
revolters ve voodoo medicine selamlar :) (okan - dmosa davul)
2mi3
• 6 Ocak 2007 00:00 •
#624875
Güzel konserdi be....Bar ortamında grunge ve 90ları dinlemenin keyfini bana yaşatan Fuji'ye çok teşekkürler...:)
guitarguy_322
• 6 Ocak 2007 00:00 •
#624876
dmosa okan selam abi en kısa zamanda konserlerde görüşmek üzere :)
voodoo medicine
sott_7
• 6 Ocak 2007 00:00 •
#624877
okan ,soraki konsere senide bekliyoruz,umarım aynı sahneyi paylaşırız soraki konserlerde =)
the revolters-serhat
gooch_v2
• 7 Ocak 2007 00:00 •
#624878
zevkliydi..
«
1
2