Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bi'Şey & Manto & Fuji & Revolters & Voodoo Medicine @ 5'inde 1 Yerde - Bronx - Taksim - İstanbul

  • soldier55 • 5 Ocak 2007 00:00 • #624873
    umarım çok güzel olur kenan!!!çıkacak gruplarada başarılar!!!umarım yıkarsınız o sahneyi!!!
  • preLude3 • 5 Ocak 2007 00:00 • #624874
    revolters ve voodoo medicine selamlar :) (okan - dmosa davul)
  • 2mi3 • 6 Ocak 2007 00:00 • #624875
    Güzel konserdi be....Bar ortamında grunge ve 90ları dinlemenin keyfini bana yaşatan Fuji'ye çok teşekkürler...:)
  • guitarguy_322 • 6 Ocak 2007 00:00 • #624876
    dmosa okan selam abi en kısa zamanda konserlerde görüşmek üzere :)
    voodoo medicine
  • sott_7 • 6 Ocak 2007 00:00 • #624877
    okan ,soraki konsere senide bekliyoruz,umarım aynı sahneyi paylaşırız soraki konserlerde =)
    the revolters-serhat
  • gooch_v2 • 7 Ocak 2007 00:00 • #624878
    zevkliydi..