-
güzel haber
-
süper! cenk in sesini duymak için bir fırsat :)
-
4*4, malt boş iş bunlar
para kokuyor
-
ayrıca incelemek için şarkılarını dinledim. ciddi bir mixleme sorunu yaşıyolar sanırım. dengesiz sesler. en çok gitar kulak tırmalıyo.
-
-
güzel bir albüm bugün elime geçti beğendim gayet hoş bir sound yakalamışlar bir de özellikle Cenk'in yazmış odluğu sözler samimi ve eğlenceli.Sound olarak değişik bir yönü yok bildiğin rock işte ben daha farklı birşeyler bekliyodum ama bu da iyidir.Ama yine de tek albümlük bir grup olmasını tercih ederim badluck gibi kalsın.Badluck ta sağlamdı ama lirikleri dandikti, malum gençlik işte:)
-
bu adamdan bu kadar ciddi bi ses vallaha helal olsun.. zaten fena da değil gibi..
-
öyle mankenlere falan albüm yaparlardı ya. bu olay da aynı o oldu. hoş gerçi önceden ilgileniyorlarmış öyle taytlarla falan müzik yapıyorlarmış ama. bilmiyorum ön yargılı olmamak gerek ama, neyse..
-
ben de ilk duyduğumda bek önemsememiştim ama aşkın gözü adlı videolarını izleyince fikrim değişti tüm şarkıları bunun gibiyse iş yapar gibime geliyo ayrıca cenk in bi müzik geçmişi olmasıda şaşırttı beni
-
bence vokal yetersiz kalmış.