Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Malt - Kendi adını taşıyan ilk albüm

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Malt - Kendi adını taşıyan ilk albüm
  • inoxes • 7 Ocak 2007 00:00 • #625194
    güzel haber
  • HereticSlave • 8 Ocak 2007 00:00 • #625195
    süper! cenk in sesini duymak için bir fırsat :)
  • chimera • 8 Ocak 2007 00:00 • #625196
    4*4, malt boş iş bunlar
    para kokuyor
  • chimera • 8 Ocak 2007 00:00 • #625197
    ayrıca incelemek için şarkılarını dinledim. ciddi bir mixleme sorunu yaşıyolar sanırım. dengesiz sesler. en çok gitar kulak tırmalıyo.
  • ce • 8 Ocak 2007 00:00 • #625198
    örnek şarkılar ve detaylı bilgi icin;

    http://www.myspace.com/malt2007
  • n_gine • 8 Ocak 2007 00:00 • #625199
    güzel bir albüm bugün elime geçti beğendim gayet hoş bir sound yakalamışlar bir de özellikle Cenk'in yazmış odluğu sözler samimi ve eğlenceli.Sound olarak değişik bir yönü yok bildiğin rock işte ben daha farklı birşeyler bekliyodum ama bu da iyidir.Ama yine de tek albümlük bir grup olmasını tercih ederim badluck gibi kalsın.Badluck ta sağlamdı ama lirikleri dandikti, malum gençlik işte:)
  • kesh_junior • 8 Ocak 2007 00:00 • #625200
    bu adamdan bu kadar ciddi bi ses vallaha helal olsun.. zaten fena da değil gibi..
  • Leviathan • 8 Ocak 2007 00:00 • #625201
    öyle mankenlere falan albüm yaparlardı ya. bu olay da aynı o oldu. hoş gerçi önceden ilgileniyorlarmış öyle taytlarla falan müzik yapıyorlarmış ama. bilmiyorum ön yargılı olmamak gerek ama, neyse..
  • notbad66 • 8 Ocak 2007 00:00 • #625203
    ben de ilk duyduğumda bek önemsememiştim ama aşkın gözü adlı videolarını izleyince fikrim değişti tüm şarkıları bunun gibiyse iş yapar gibime geliyo ayrıca cenk in bi müzik geçmişi olmasıda şaşırttı beni
  • caala33 • 8 Ocak 2007 00:00 • #625205
    bence vokal yetersiz kalmış.