Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Malt - Kendi adını taşıyan ilk albüm

  • n_gine • 8 Ocak 2007 00:00 • #625199
    güzel bir albüm bugün elime geçti beğendim gayet hoş bir sound yakalamışlar bir de özellikle Cenk'in yazmış odluğu sözler samimi ve eğlenceli.Sound olarak değişik bir yönü yok bildiğin rock işte ben daha farklı birşeyler bekliyodum ama bu da iyidir.Ama yine de tek albümlük bir grup olmasını tercih ederim badluck gibi kalsın.Badluck ta sağlamdı ama lirikleri dandikti, malum gençlik işte:)
Bu konunun tüm mesajları