güzel bir albüm bugün elime geçti beğendim gayet hoş bir sound yakalamışlar bir de özellikle Cenk'in yazmış odluğu sözler samimi ve eğlenceli.Sound olarak değişik bir yönü yok bildiğin rock işte ben daha farklı birşeyler bekliyodum ama bu da iyidir.Ama yine de tek albümlük bir grup olmasını tercih ederim badluck gibi kalsın.Badluck ta sağlamdı ama lirikleri dandikti, malum gençlik işte:)