Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban @ Anatolia Gösteri Merkezi - Balgat - Ankara

  • losnossir • 14 Ocak 2007 00:00 • #625423
    hele sukur
    memleketin el ile gosterilecek cok cok az grubu var zaten
  • bicirik • 14 Ocak 2007 00:00 • #625424
    kesinlikle gidiyorum bu konsere yaa kaçarmı??????
  • ozgar • 14 Ocak 2007 00:00 • #625425
    belki gidebilirim ama kurban super gruptur
  • Otellica • 14 Ocak 2007 00:00 • #625426
    sevindim ben bu işe :)
  • dilay • 14 Ocak 2007 00:00 • #625428
    biletimi bile aldım 2 gün önce...=)
  • blue_rocker • 15 Ocak 2007 00:00 • #625430
    ya burak niye yok !!! onsuz olmaz kiiii
  • punkeky • 15 Ocak 2007 00:00 • #625431
    burak orada yalnız biraz imaj değişikliği var dikkatli bakarsan en arkadaki eleman burak
  • dilay • 15 Ocak 2007 00:00 • #625432
    şu burak ı tanımayan insanlara hayret ediyorum resmen körlük bu.abi adamın saçı boyasız olunca tanıyamıyor musunuz? bir zahmet edip yüzüne bakıverseydiniz ya...
  • ardiL_666 • 15 Ocak 2007 00:00 • #625433
    buraksız kurban olur mu?hayret birşey işte orda adam athena bile dağıldı!burak da burda
  • zemin_kat • 15 Ocak 2007 00:00 • #625434
    ne olurdu bizim burada gelseler.kurban kuruldu kurulalı heç gelmedi..