işin içinde biri olarak cevaplıyorum.
orkestra ve koronun sesi eğer gerçekten duyulmadıysa, suç tamamen tonmeisterindir, çünkü seyircilerin arasından işe dışarıdan bakan tek oydu.ama ben duyulmadı diye bir eleştri almadım önceki konserde.
şarkıların düzenlemesine gelince, demekki "düzenleme" ne demek bilmiyorsunuz veya orkestrayı duymadığınız için boşa arşe salladığımızı sanıyorsunuz, veya eski sevgiliniz proje içinde, mutlaka kötülemeniz lazım :)
düzenlemelerin bir bölümü ozan tügen bir bölümü de orhan şallıel tarafından yapıldı (eğer yanlış bilmiyorsam).azıcık müzik bilgim varsa (konservatuvar kompozisyon&keman bölümleri, onca senelik tecrübe, işitme yetisi, zeka vs vs.) düzenlemelerin başarılı olduğunu söyleyebilirim.armoniler, orkestrasyon ben çok beğendim.eğer pink floyd & senfoni orkestrası örneğindeki gibi (grup ve senfoni orkestrası için konçerto vb.) bambaşka daha önce seslendirilmemiş birşey bekliyorduysanız bir önceki konsere gelmenizi önerirdim, orhan şallıelin konserin başlangıcı için intro tadında bestelediği song of anatolia'sını çalmıştık.ama bu konserde bu olmayacak büyük ihtimalle.
konserin şimdiden çok güzel geçeceğini biliyorum.bugün 2. provamız alındı, herşey çok keyifli ve iyi gidiyor.bir önceki konserde de olduğum, yıllardır bu ekiple çalıştığım için ortaya ne çıkacağını çok iyi biliyor, diğer orkestra arkadaşlarıma güveniyorum.şebnem ferah ve grubunun başarısı zaten gözler önünde, biliniyor, yorum yapmaya gerek yok.bence muazzam olacak...