Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah Senfonik Konser @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • maniac_dead • 26 Ocak 2007 00:00 • #625776
    süperr olcakkk
  • dtosmaner • 4 Şubat 2007 00:00 • #625777
    harbiyedeki konserde orkestra ve koronun sesi hiç duyulmamıştı. ayrıca şarkılarda hiç düzenlemelerde değişiklik yapılmamış yani sadece orkestra da olsun diye düzenlenmiş bir konserdi. belki de trende uygun hareket etmek için yapılmıştı bilemiyorum. koyu bir şebnem fan'ı olarak o konserde hayal kırıklığına uğramıştım. umarım bu konserde daha değişik ve güzel bişeyler yaparlar.
  • jeanluc • 28 Şubat 2007 00:00 • #625778
    işin içinde biri olarak cevaplıyorum.
    orkestra ve koronun sesi eğer gerçekten duyulmadıysa, suç tamamen tonmeisterindir, çünkü seyircilerin arasından işe dışarıdan bakan tek oydu.ama ben duyulmadı diye bir eleştri almadım önceki konserde.
    şarkıların düzenlemesine gelince, demekki "düzenleme" ne demek bilmiyorsunuz veya orkestrayı duymadığınız için boşa arşe salladığımızı sanıyorsunuz, veya eski sevgiliniz proje içinde, mutlaka kötülemeniz lazım :)
    düzenlemelerin bir bölümü ozan tügen bir bölümü de orhan şallıel tarafından yapıldı (eğer yanlış bilmiyorsam).azıcık müzik bilgim varsa (konservatuvar kompozisyon&keman bölümleri, onca senelik tecrübe, işitme yetisi, zeka vs vs.) düzenlemelerin başarılı olduğunu söyleyebilirim.armoniler, orkestrasyon ben çok beğendim.eğer pink floyd & senfoni orkestrası örneğindeki gibi (grup ve senfoni orkestrası için konçerto vb.) bambaşka daha önce seslendirilmemiş birşey bekliyorduysanız bir önceki konsere gelmenizi önerirdim, orhan şallıelin konserin başlangıcı için intro tadında bestelediği song of anatolia'sını çalmıştık.ama bu konserde bu olmayacak büyük ihtimalle.
    konserin şimdiden çok güzel geçeceğini biliyorum.bugün 2. provamız alındı, herşey çok keyifli ve iyi gidiyor.bir önceki konserde de olduğum, yıllardır bu ekiple çalıştığım için ortaya ne çıkacağını çok iyi biliyor, diğer orkestra arkadaşlarıma güveniyorum.şebnem ferah ve grubunun başarısı zaten gözler önünde, biliniyor, yorum yapmaya gerek yok.bence muazzam olacak...
  • Leviathan • 28 Şubat 2007 00:00 • #625779
    kaydı falan alınsa bare; o kadar uğraşılmış, çalışılmış.
  • QueenOfDamned • 1 Mart 2007 00:00 • #625780
    gerçekten süper oLcaktır..eminim..=((
  • jeanluc • 4 Mart 2007 00:00 • #625781
    DVD kaydı olabilir belki
  • Duende • 9 Mart 2007 00:00 • #625782
    dvd kayıdı yapılacakmış.
    biletix den verilen bilgiye göre...
  • SLayraCkEr • 11 Mart 2007 00:00 • #625783
    güzeldi...
  • deepestpurple_ • 20 Mart 2007 00:00 • #625784
    yine süper bi konser oldu (: şimdi dört gözle dvd'yi bekliyoruz efendim.bu insan bi kere de kötü bir iş yapsın yahu?! şaka şaka yapmasın yapmaz zaten.. (: