-
ne zamandır tanıyosun cem köksal'ı?? kimin sayesinde tanıyosun :))
-
hadi hayırlısı :) güzel bişey olmuştur kesin, uğraşıyo, çalışıyo, çabalıyo adam ya, yürü be cem, kanka ya benim cem falan diyorum allam ya :)
-
cem köksal'ın nasıl çaldığından öte beni sevindiren, türkiyede artık birileri gitarist adı altında çıkıyor albümler doldurup, dvdler çıkarabiliyor. ilk defa amerikayı 20 sene geriden takip etmemiz bu kadar yerinde ve olumlu. bütün yabancı ülkelerde tekno-elektronik müzik zirvedeyken; bizim ülkemizde rock ve türevleri piyasayı kasıp kavuran. vay be.
-
spotlight_kid• :):) bırakalım bu işleri seni tanımadan öncede vardı .hatta şuan senden önemli bı yere sahip.buarada müzisyenlerle muhattabım,konuşmak için konuşanlarla değil..
-
Damsız girebiliyormuyuz acaba?:S
-
Parti de Cem olacak ama Joe olmayacakmış...Gittim öğrendim...:)