cem köksal'ın nasıl çaldığından öte beni sevindiren, türkiyede artık birileri gitarist adı altında çıkıyor albümler doldurup, dvdler çıkarabiliyor. ilk defa amerikayı 20 sene geriden takip etmemiz bu kadar yerinde ve olumlu. bütün yabancı ülkelerde tekno-elektronik müzik zirvedeyken; bizim ülkemizde rock ve türevleri piyasayı kasıp kavuran. vay be.