Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Gabriel & Manto 24 Şubat @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • ucube • 21 Şubat 2007 00:00 • #626410
    bence müziğe doyulcak bir gece.Hele organizasyonda kenan'ın imzası varsa kesin gidilir.24'ünde Bronx'TAYIM..
  • Leprosy_666 • 21 Şubat 2007 00:00 • #626411
    Kenan ınımın yaptıgı müthiş organizasyonlarından bir tanesi daha akşam bomba gibi geçicek kesinlikle ordayım zaten iki arkadas grubumda orda Burdan Sound Theory ve Mantoya selamlar ozelliklede Berk'e
  • guitarguy_322 • 21 Şubat 2007 00:00 • #626412
    Çok iyi konser olucak belli gabriel ve manto var süper aksam olucak kenan yapıyosa daha iyi olucagı belli herkeze kolay gelsin bu arada Manto ya özelikle boraya selamlar. :)
  • DiMpLe • 21 Şubat 2007 00:00 • #626413
    kesinlikle geliyorum..
  • octopus89 • 21 Şubat 2007 00:00 • #626414
    aynen selam hehe, super bi gece olcak. manto olarak yeni bestelerde çalcaz bekleriz.
  • genetik • 21 Şubat 2007 00:00 • #626415
    dorian perfect başkasını tanımam
  • bak • 22 Şubat 2007 00:00 • #626417
    çok güzel bir konser olucak arkadaşlar gruplar iyi mekan harika bekliyoruz herkesi...
  • zlash • 22 Şubat 2007 00:00 • #626418
    kenan paşa yapıyosa gidilir :)
  • Vendril Mori • 22 Şubat 2007 00:00 • #626419
    Gitmeyenin oturup düşünmesi gereken bir kenan imzalı organizasyon daha mükkemmel olacağına eminim kenanım bütün tayfa ordayız :)gruplara başarılar
  • Chnnmdn_glN • 22 Şubat 2007 00:00 • #626420
    www.mypace.com/bronxclub