-
bence müziğe doyulcak bir gece.Hele organizasyonda kenan'ın imzası varsa kesin gidilir.24'ünde Bronx'TAYIM..
-
Kenan ınımın yaptıgı müthiş organizasyonlarından bir tanesi daha akşam bomba gibi geçicek kesinlikle ordayım zaten iki arkadas grubumda orda Burdan Sound Theory ve Mantoya selamlar ozelliklede Berk'e
-
Çok iyi konser olucak belli gabriel ve manto var süper aksam olucak kenan yapıyosa daha iyi olucagı belli herkeze kolay gelsin bu arada Manto ya özelikle boraya selamlar. :)
-
kesinlikle geliyorum..
-
aynen selam hehe, super bi gece olcak. manto olarak yeni bestelerde çalcaz bekleriz.
-
dorian perfect başkasını tanımam
-
çok güzel bir konser olucak arkadaşlar gruplar iyi mekan harika bekliyoruz herkesi...
-
kenan paşa yapıyosa gidilir :)
-
Gitmeyenin oturup düşünmesi gereken bir kenan imzalı organizasyon daha mükkemmel olacağına eminim kenanım bütün tayfa ordayız :)gruplara başarılar
-
www.mypace.com/bronxclub