Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dorian & Gabriel & Manto 24 Şubat @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • guitarguy_322 • 21 Şubat 2007 00:00 • #626412
    Çok iyi konser olucak belli gabriel ve manto var süper aksam olucak kenan yapıyosa daha iyi olucagı belli herkeze kolay gelsin bu arada Manto ya özelikle boraya selamlar. :)
Bu konunun tüm mesajları