Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yüxexes Doğum Günü @ Balans - Taksim - İstanbul

  • TaNZa • 28 Şubat 2007 00:00 • #626499
    nasıl yani :s
    15 şubat?
  • TaNZa • 28 Şubat 2007 00:00 • #626500
    ha tamam..
  • arturobandini • 28 Şubat 2007 00:00 • #626501
    15 mart olucak o.
  • Satyricon66666 • 1 Mart 2007 00:00 • #626502
    çok pahalı :D okadar para vermem! Cradle'yi görmeye gidiyoruz sanıcaklar..
  • 2mi3 • 1 Mart 2007 00:00 • #626503
    Gayet antin kuntin bir parti .....Gidilmez....Yani çıkan gruplardan tut,parti programına kadar gayet başarısız...Hemde 25 ytl...
  • distrustful • 1 Mart 2007 00:00 • #626504
    bu yüxexes başka bişi bilmiyo zaten ekip olarak başta güven olmak üzere zakkuma takmış durumdalar. Şimdi hiç gidilmez.
  • squash • 1 Mart 2007 00:00 • #626505
    değmez bi işe yarayan hayko var o kadar..gerisi yalan..üstüne 50 daha koy git rock.n coke 10numarada kafası var:D
  • vast • 1 Mart 2007 00:00 • #626506
    15 mart olucak o.
    28 Şubat 2007 Çarşamba | Yazan: arturobandini
    ha tamam..
    28 Şubat 2007 Çarşamba | Yazan: TaNZa
    nasıl yani :s
    15 şubat?
    28 Şubat 2007 Çarşamba | Yazan: TaNZa



    düzeltildi arkadaşlar=)
  • bdisaster • 1 Mart 2007 00:00 • #626507
    bu yüxexes başka bişi bilmiyo zaten ekip olarak başta güven olmak üzere zakkuma takmış durumdalar. Şimdi hiç gidilmez.

    Hiç bilmez zaten Güven Erkin işi degil mi ya?Bir siz bilirsiniz en iyisini,en güzelini..Yeni trend bu: hep beraber birilerini kötüleyelim..
    İlgincsiniz velhasıl :d

    güzel bir parti olacak.Kaçırılmaması gerek.Tek kötü yanı hafta içi olması.
  • hödöhödö • 1 Mart 2007 00:00 • #626508
    gidebilmeyi çok isterdim :/