bu yüxexes başka bişi bilmiyo zaten ekip olarak başta güven olmak üzere zakkuma takmış durumdalar. Şimdi hiç gidilmez.
Hiç bilmez zaten Güven Erkin işi degil mi ya?Bir siz bilirsiniz en iyisini,en güzelini..Yeni trend bu: hep beraber birilerini kötüleyelim..
İlgincsiniz velhasıl :d
güzel bir parti olacak.Kaçırılmaması gerek.Tek kötü yanı hafta içi olması.