Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yüxexes Doğum Günü @ Balans - Taksim - İstanbul

  • vast • 1 Mart 2007 00:00 • #626509
    bu yüxexes başka bişi bilmiyo zaten ekip olarak başta güven olmak üzere zakkuma takmış durumdalar. Şimdi hiç gidilmez.


    Hiç bilmez zaten Güven Erkin işi degil mi ya?Bir siz bilirsiniz en iyisini,en güzelini..Yeni trend bu: hep beraber birilerini kötüleyelim..
    İlgincsiniz velhasıl :d

    güzel bir parti olacak.Kaçırılmaması gerek.Tek kötü yanı hafta içi olması.


    ehehe:D süpersin:D
  • the bass-ist • 2 Mart 2007 00:00 • #626510
    25ytl.. çok fazla
  • bdisaster • 2 Mart 2007 00:00 • #626511
    çok pahalı diyen arkadaşlar da sanırım hiç organizasyonlara katılmıyorlar.3 grup birden dinleme şansınız var ve 25 YTL.Siz iyi misiniz?Matematik dersiniz mi zayıf?

    Orda olacağız!öncelikle Zakkum için ve tabi ki Güven Erkin Erkal ve ekibi için!