-
oha 10 milyon
-
Tamam kardeşim gelmezsin olur biter...
-
geleceğimden demiyorum zaten 18 ytl ye haggard 15 ytl ye sepultura konserine gidilirken tek bi amatör grup için baya abartı bi fiyat olmuş..
-
Ben göremiyorum saçma bişey yazdıgımı dirty black'le aramızı açsak ne olur açmasak ne olur bişey olalım diye heryerde tüm geçmişini,demolarınızı yorumlara yazıyosunuz filan ama taşıma suyla değirmen dönmez bunu da bilesiniz....Senin işin sadece bu konseri karalamak haggard 18 YTL sepultura da yıllar önce 15YTL idi biz 2007'nin mayıs ayında konser biletini 10YTL yaptık abuk sabuk sabuk guruplara bu parayı vereceğinize insanlara adam gibi müzik yapıp verdigi paraların değmesi için uğraşıyoruz biz.
-
18YTLde degiliz 15te
-
para konusunda gayette katılıyorum müzik yapıyoruz ayı oynatmıyoruz istemeyen gelmez olur biter diyoruz herkez doluyo oda ilginçtir ya stormy blues band arkanızdayız ve sizi destekliyoruz yolunuza devam edin arkadaslar:)
-
bu grup sağlam grup çok iyi çalıyorlar başarılar. her zaman yanınızdayız
-
yaptığıma haberi karalamak demiyelim , benim gördüğüm kadaıyla ortada bir solist var, garaj da millet yıkıcı mesajlar atacağına şan çalışsa çok daha iyi olucak. onun bunu biraz görmesini istedim o kadar.
-
çoktandır amatör blues grubu dinlememiştim gelip dinleyeceğim sizi başarılar =)
-
oha 10 milyon
14 Mayıs 2007 Pazartesi | Yazan: dkmg
sanada cüş...