Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Stormy Blues Band @ Buddha Bar - Kadıköy - İstanbul

  • dkmg • 14 Mayıs 2007 00:00 • #628616
    oha 10 milyon
  • pipijan • 14 Mayıs 2007 00:00 • #628617
    Tamam kardeşim gelmezsin olur biter...
  • dkmg • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628618
    geleceğimden demiyorum zaten 18 ytl ye haggard 15 ytl ye sepultura konserine gidilirken tek bi amatör grup için baya abartı bi fiyat olmuş..
  • pipijan • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628620
    Ben göremiyorum saçma bişey yazdıgımı dirty black'le aramızı açsak ne olur açmasak ne olur bişey olalım diye heryerde tüm geçmişini,demolarınızı yorumlara yazıyosunuz filan ama taşıma suyla değirmen dönmez bunu da bilesiniz....Senin işin sadece bu konseri karalamak haggard 18 YTL sepultura da yıllar önce 15YTL idi biz 2007'nin mayıs ayında konser biletini 10YTL yaptık abuk sabuk sabuk guruplara bu parayı vereceğinize insanlara adam gibi müzik yapıp verdigi paraların değmesi için uğraşıyoruz biz.
  • pipijan • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628621
    18YTLde degiliz 15te
  • guitarguy_322 • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628622
    para konusunda gayette katılıyorum müzik yapıyoruz ayı oynatmıyoruz istemeyen gelmez olur biter diyoruz herkez doluyo oda ilginçtir ya stormy blues band arkanızdayız ve sizi destekliyoruz yolunuza devam edin arkadaslar:)
  • bak • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628623
    bu grup sağlam grup çok iyi çalıyorlar başarılar. her zaman yanınızdayız
  • dkmg • 15 Mayıs 2007 00:00 • #628624
    yaptığıma haberi karalamak demiyelim , benim gördüğüm kadaıyla ortada bir solist var, garaj da millet yıkıcı mesajlar atacağına şan çalışsa çok daha iyi olucak. onun bunu biraz görmesini istedim o kadar.
  • Fox89 • 16 Mayıs 2007 00:00 • #628625
    çoktandır amatör blues grubu dinlememiştim gelip dinleyeceğim sizi başarılar =)
  • maske_75 • 16 Mayıs 2007 00:00 • #628626
    oha 10 milyon
    14 Mayıs 2007 Pazartesi | Yazan: dkmg

    sanada cüş...