Ben göremiyorum saçma bişey yazdıgımı dirty black'le aramızı açsak ne olur açmasak ne olur bişey olalım diye heryerde tüm geçmişini,demolarınızı yorumlara yazıyosunuz filan ama taşıma suyla değirmen dönmez bunu da bilesiniz....Senin işin sadece bu konseri karalamak haggard 18 YTL sepultura da yıllar önce 15YTL idi biz 2007'nin mayıs ayında konser biletini 10YTL yaptık abuk sabuk sabuk guruplara bu parayı vereceğinize insanlara adam gibi müzik yapıp verdigi paraların değmesi için uğraşıyoruz biz.