-
gitar imzalarmı acaba:P
-
haha imzalar galiba konserede gitcem cuma günü 5 te kapının önünde dikilmek lazım yoksa yer kalmas valla imza ::D
-
süper valla bu haberi veren ler teşekkür ediyoruz :D
-
yaaa ben çalıyorum o saatte sound check olur yaaaaa :(
-
gitar olmaz da umarım pw joe satriani model askımı imzalatabilirim..:)
-
kalabalık olmazmı ya bu dev adamla mutlaka yüzyüze gelmem lazım ilham verir insana bea..
-
hakkaten gitar imzalar mı arkadaslar bu konuda bilgisi+fikri olan varsa bi el atsın da beni rahatlatsın sağolun simdiden :D:D
-
imzaladıktan sonra size çayada gelir merak etmeyin:S
-
gitarımı imzalatmayı dü$ünmüyorum değil yani, iyi fikir bence..
ve bi arkada$ta yazmı$ pw marka satriani dizaynı askılıkta imzalatılabilir, aklımı çeldi valla.. bende getirip imzalatıcam.. :)
-
abi gitarımı imzalarmı ya:D sonra da bi airbrush cektirriz gitara haahah:D cidden gitarımı da alıcam yanıma imzalar bi sorun cıkmaz dimi? s