Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ogün Sanlısoy @ Albüm Tanıtım Partisi - Kemancı - Taksim - İstanbul

  • rip van winkle • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630465
    o bu değil de afiş beni benden aldı :)
  • rockci_kiz • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630466
    afis manyak birsey behhh
  • 2_ • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630467
    bu resımde dahıl dıger resımlerı ıcın asagıdakı adrese tıklamanız yeterlıdır ayrıca bakalım ogun sanlısoyu tanıyabılecekmısınız:)

    http://mehmeturgut.deviantart.com/gallery/
  • rockci_kiz • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630468
    bir fotografda ozan sanlisoy yaziyor ogün evlimi cocumu var?????
  • Single_FACTOR • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630469
    tamam resim hoş ama altı şişhane üstü tophane , Ogün Sanlısoy müziğinde bu imajı yansıtmıyor ki.
    sanırsın ki maryln manson
  • 2mi3 • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630470
    Tanıtım partisi derken..Ogün Şanlısoy'u tanıyan bu ilk albümünü de illa ki bilir...Biz bu yola baş koyduuukkk...az yedik ama çok doyduukkkk...
  • Yargıç • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630471
    bi an o eli görünce ister istemez aklıma tabi ki hayko cepkin geldi çarşamba 9 gibi görüşürüz orada
  • opethic • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630472
    Wooow!
    afişe bak ya parmağımı ısırdım!
    nolmuş ogünüm sana :) ben gidemem ya ama gidicek olanlara iyi eğlenceler dilerim napiyim :(
  • HeArSe • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630473
    mutasyona mı uğramış zavallı ?
  • kirkhammet • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630475
    bakalım nasıl :)