-
çok sık mı albüm çıkarıyor yoksa bana mı öyle geliyor?
-
çok bomba bi gece olucak millet çarşamba gecesi görüşürüz
-
sağ taraftaki resim polat alemdar sol taraftaki de ploatın vampire dönüşmüş hali :)
-
tamam resim hoş ama altı şişhane üstü tophane , Ogün Sanlısoy müziğinde bu imajı yansıtmıyor ki.
sanırsın ki maryln manson
23 Temmuz 2007 Pazartesi | Yazan: �Single_FACTOR�
katıldım...ama güzel olmuş afiş gene de
-
mehmet TURGUT tek kelimeyle harika fotograflar
-
haykomsu bir afiş olmuş (!)
-
afiş başarılı da kim yırttı acep
-
bu albümün ilk çıkışı sanrm 1999 du tekrar bi düzenlenme yapıldı sanyrm
-
Hayko cepkin geldi aklıma birden :)
-
gece de hayko cepkin de sahne alıcak....biz de....kaçak yani...3 er şarkı söylencek...