Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ogün Sanlısoy @ Albüm Tanıtım Partisi - Kemancı - Taksim - İstanbul

  • dilay • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630476
    çok sık mı albüm çıkarıyor yoksa bana mı öyle geliyor?
  • pyscho_17 • 23 Temmuz 2007 00:00 • #630477
    çok bomba bi gece olucak millet çarşamba gecesi görüşürüz
  • E-C-A • 24 Temmuz 2007 00:00 • #630478
    sağ taraftaki resim polat alemdar sol taraftaki de ploatın vampire dönüşmüş hali :)
  • terör_katina • 24 Temmuz 2007 00:00 • #630479
    tamam resim hoş ama altı şişhane üstü tophane , Ogün Sanlısoy müziğinde bu imajı yansıtmıyor ki.
    sanırsın ki maryln manson
    23 Temmuz 2007 Pazartesi | Yazan: �Single_FACTOR�

    katıldım...ama güzel olmuş afiş gene de
  • byhero • 24 Temmuz 2007 00:00 • #630481
    mehmet TURGUT tek kelimeyle harika fotograflar
  • hödöhödö • 24 Temmuz 2007 00:00 • #630482
    haykomsu bir afiş olmuş (!)
  • letters_i_send • 24 Temmuz 2007 00:00 • #630483
    afiş başarılı da kim yırttı acep
  • eldsas • 24 Temmuz 2007 00:00 • #630484
    bu albümün ilk çıkışı sanrm 1999 du tekrar bi düzenlenme yapıldı sanyrm
  • two-one • 24 Temmuz 2007 00:00 • #630485
    Hayko cepkin geldi aklıma birden :)
  • kacak • 24 Temmuz 2007 00:00 • #630486
    gece de hayko cepkin de sahne alıcak....biz de....kaçak yani...3 er şarkı söylencek...