Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle of The Bands '07 @ Boğaziçi Üniversitesi - Bebek - İstanbul

  • J_Rudess • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630490
    helal olsun
  • J_Rudess • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630491
    duzeltme. en sondaki 6 ekim 2006 degil 2007 olacak.
  • Babbazulla • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630492
    Piyasanın en kötü yarışması... Jüri genelde iyi olsa da, jürinin karşısına çıkacak grupları, radyonun elemanları seçtiği için problem oluyor. Çoğunlukla da eş dost arkadaş, tanıdık durumları devrede oluyor. Maalesef...
  • letters_i_send • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630493
    bu yarışmada da her yıl başka bir olay bu yıl gruplar inşallah kredi kartıyla ödeme yapabilir :)
  • Single_FACTOR • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630494
    Jüri genelde iyi olsa da, jürinin karşısına çıkacak grupları, radyonun elemanları seçtiği için problem oluyor. Çoğunlukla da eş dost arkadaş, tanıdık durumları devrede oluyor. Maalesef...

    B.O.B Her sene güzel bir sahne ve kalabalık ta bir izleyici kitlesi İmkanına sahip oluyor.
    Biz hiç bir tanıdığımız vs olmamasına rağmen NORMALE ile 2005 yılındaki finalde sahne almıştık. Başarılı grupların hakkını kimse yiyemez.
  • x-ecutioner • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630495
    Arkadaşlar jüri önüne çıkacak olan grupları yine jüri yarışma tarihinden önce demoları dinleyerek seçmektedir. gruplar son olarak kazananın belirlenmesi için canlı performanslarını yine jüri önünde sergiliyorlar.eş dost izlemeye geliyor. saygılarımla

    radyo bogaziçi adına
    onur
  • Deadcell • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630496
    Katılan arkadaşlarım baya bi duyurdular grup olarak isimlerini iyi bir fırsat bence
  • alucard88 • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630497
    ne bu ya nası yarışma bu torpil doner bu ıslerde hayatım bı de nıye ıngılzce ısım koymuslar turkce ısmlı yarısma olmuyo mu
  • elektromanyak • 28 Temmuz 2007 00:00 • #630498
    demolar kanal kayıt mı olmalı yoksa hücum mu bi bilgi verilebilirse fena olmaz...
  • x-ecutioner • 28 Temmuz 2007 00:00 • #630499
    Demoların kayıt türü konusunda herhangi bir kısıtlama yok. grupların kendi tercihleri doğrultusunda kanal veya hücüm kayıt verilebiliyor. hücum kayıtlarda çok fazla parazit olmamasına dikkat edilirse jüri daha rahat dinleyecektir grubu.

    radyo bogaziçi adına
    onur