Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle of The Bands '07 @ Boğaziçi Üniversitesi - Bebek - İstanbul

  • Single_FACTOR • 27 Temmuz 2007 00:00 • #630494
    Jüri genelde iyi olsa da, jürinin karşısına çıkacak grupları, radyonun elemanları seçtiği için problem oluyor. Çoğunlukla da eş dost arkadaş, tanıdık durumları devrede oluyor. Maalesef...

    B.O.B Her sene güzel bir sahne ve kalabalık ta bir izleyici kitlesi İmkanına sahip oluyor.
    Biz hiç bir tanıdığımız vs olmamasına rağmen NORMALE ile 2005 yılındaki finalde sahne almıştık. Başarılı grupların hakkını kimse yiyemez.
Bu konunun tüm mesajları