Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sahte Rakı & Eskiz @ Blues & Oldies Rock & Roll gecesi - Bar 10 - Kadıköy - İstanbul

  • iFuck • 17 Eylül 2007 00:00 • #631434
    VooDoo Bar'da Öss partisinde çalmıştık Eskiz'le İn Vivo'danım ben hatırlarsanız..Bassçıları hatırlar görürse davul için yardım etmiştim onlara clutch falan filan..Harbi eğlenceli grup dans etmek ve deliler gibi eğlenmek isteniyorsa görülmeli diyorum ben:D
  • kingofqueen • 17 Eylül 2007 00:00 • #631435
    ya bıde antalyaya getırın soyle gruplar bea :(
  • NeGüZeL_İsTnbL • 19 Eylül 2007 00:00 • #631436
    viktor levi nin ordan girince ilk soldaki sokağın solundaki mekan değil mi orası :S sahterakı ordaysa bende ordayım :D
  • deriden • 19 Eylül 2007 00:00 • #631437
    aynen öyle ya da rexxin oradan barlar sokağına girdiğinde sağdaki ilk sokakta
  • FeelTheBass • 19 Eylül 2007 00:00 • #631438
    Dostlar mutlaka bekliyoruz...:)
  • creep187 • 22 Eylül 2007 00:00 • #631439
    hocam kadıköy'e gelirde gidilmez mi be yanına.. :))

    arkadaşlarla mutlaka geliyoruz hocam :)
  • FeelTheBass • 23 Eylül 2007 00:00 • #631440
    mutlaka bekliyorum :)
    barlar sokagında orta dunya var...onun karsı sokagına girince ilerde sagda
  • antiochian • 24 Eylül 2007 00:00 • #631441
    istanbul'da olup da bu geceye gitmeyeni döverler.. Ulen Ege, sen niye mahrumiyet bölgesisin?? Buradan Yavuz Çetin'e selam göndermek istiyorum. O gece sevecen gözlerle, biraz da imrenerek orayı izliyecek eminim..