-
VooDoo Bar'da Öss partisinde çalmıştık Eskiz'le İn Vivo'danım ben hatırlarsanız..Bassçıları hatırlar görürse davul için yardım etmiştim onlara clutch falan filan..Harbi eğlenceli grup dans etmek ve deliler gibi eğlenmek isteniyorsa görülmeli diyorum ben:D
-
ya bıde antalyaya getırın soyle gruplar bea :(
-
viktor levi nin ordan girince ilk soldaki sokağın solundaki mekan değil mi orası :S sahterakı ordaysa bende ordayım :D
-
aynen öyle ya da rexxin oradan barlar sokağına girdiğinde sağdaki ilk sokakta
-
Dostlar mutlaka bekliyoruz...:)
-
hocam kadıköy'e gelirde gidilmez mi be yanına.. :))
arkadaşlarla mutlaka geliyoruz hocam :)
-
mutlaka bekliyorum :)
barlar sokagında orta dunya var...onun karsı sokagına girince ilerde sagda
-
istanbul'da olup da bu geceye gitmeyeni döverler.. Ulen Ege, sen niye mahrumiyet bölgesisin?? Buradan Yavuz Çetin'e selam göndermek istiyorum. O gece sevecen gözlerle, biraz da imrenerek orayı izliyecek eminim..