VooDoo Bar'da Öss partisinde çalmıştık Eskiz'le İn Vivo'danım ben hatırlarsanız..Bassçıları hatırlar görürse davul için yardım etmiştim onlara clutch falan filan..Harbi eğlenceli grup dans etmek ve deliler gibi eğlenmek isteniyorsa görülmeli diyorum ben:D