Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Aziza Mustafa Zadeh @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • insane_im • 24 Mart 2008 00:00 • #633525
    Parasızlığın gözü kör olsun ya :(
  • 2_ • 24 Mart 2008 00:00 • #633532
    Yınemı gelıyor bu :S
  • DrumBanger • 24 Mart 2008 00:00 • #633539
    Bir Metal Destanı : 3 Noktadan 1 Noktaya Yolculuk .

    Arkadaşlarımdan aldığım bilgilere göre hatun baya kral biriymiş . İlgilenen için iyi fırsatmış öyle dediler .
  • grand_azur • 27 Mart 2008 00:00 • #633540
    hem sesi güzel,hem kendisi güzel,hem süper bi piyanist.
    kesinlikle kaçırmamak lazım bu azeri ablayı. detone olduğu bir video bile görmedim.vize haftasına denk geliyo ama napalım fedakarlık yapıcaz. caz severler kaçırmasın.
  • burrc • 28 Mart 2008 00:00 • #633541
    tekrardan sevinçliyiz
  • MartyFriedman • 31 Mart 2008 00:00 • #633542
    biletimi aldım konser gününü bekliyorum :)
    jazz severler kaçırmamalı
  • ackeen • 1 Nisan 2008 00:00 • #633543
    pahalı ya :(
  • comolokko • 4 Nisan 2008 00:00 • #633544
    Halk günü yokmu acaba ?
  • AnakinSkywalke • 6 Nisan 2008 00:00 • #633545
    ömer hakim de olaydı gelirdim lakin sadece mustafa için çok pahalı ortalama bi bilet . üzgünüm . organizatörlerin saçmalığı . hangi ülkede yaşadıklarını sanıyolar acaba . her şeyi geçtim insan bi öğrenciler için şu kadar bu kadar die bişe koyar insan .