hem sesi güzel,hem kendisi güzel,hem süper bi piyanist.
kesinlikle kaçırmamak lazım bu azeri ablayı. detone olduğu bir video bile görmedim.vize haftasına denk geliyo ama napalım fedakarlık yapıcaz. caz severler kaçırmasın.
ömer hakim de olaydı gelirdim lakin sadece mustafa için çok pahalı ortalama bi bilet . üzgünüm . organizatörlerin saçmalığı . hangi ülkede yaşadıklarını sanıyolar acaba . her şeyi geçtim insan bi öğrenciler için şu kadar bu kadar die bişe koyar insan .