ömer hakim de olaydı gelirdim lakin sadece mustafa için çok pahalı ortalama bi bilet . üzgünüm . organizatörlerin saçmalığı . hangi ülkede yaşadıklarını sanıyolar acaba . her şeyi geçtim insan bi öğrenciler için şu kadar bu kadar die bişe koyar insan .