Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Volume Dergisi yeni yıla, yeni yazarlar ve yeni bir kadroyla yepyeni bir başlangıç yapıyor.

  • joenisatriani • 3 Aralık 2008 00:00 • #636433
    ücretsiz abonelik? Mmmm!!!
  • cointreau • 4 Aralık 2008 00:00 • #636437
    Ücretsiz abonelik mi ?

    Güzel, güzel. Hadi bakalım bu yeni yıl uğur getirsin herkese :) Bu sefer güzel giricem bu yıla..(umarım)
  • burakerdogan • 4 Aralık 2008 00:00 • #636438
    volume dergisi, benim de 2005 döneminde çalıştığım; gayretlerle piyasaya büyük medya grupları desteği olmadan dağıltılmaya çalışılan,hedefine küçük çaplı da olsa ulaşan bir dergidir. kataloglara olan ilgisini dergilere de yönlendirirse müzik sevenler daha da başarılı olucaktır.
  • Leviathan • 5 Aralık 2008 00:00 • #636439
    çok geç keşfettiğim, geç keşfetmeme rağmen yine de bana oldukça fazla şey katmış dergidir. burdan dergiyi bilmeyen genç arkadaşlara sesleniyorum, zararın neresinden dönseniz kardır. çıkın bir volume dergisi alın, öyle abuk subuk posterler falan veren magazinel müzik dergilerine para vermeyin. cuk.
  • Buz_James • 5 Aralık 2008 00:00 • #636440
    Dergiyi Özer Kırçak dolayısıyla takip ediyordum..Kadro yenilenmiş bu kadrodan boş bir şeyler çıkma ihtimali pek yok zaten, Tarkan abimizde eklenmiş süper olmuş..1 Ocak'ta çıkacak sayı için şimdiden sabırsızlanıyorum...
  • eliffb • 5 Aralık 2008 00:00 • #636441
    dergiyi iki yıldır takip ediyorum ben de.yeni haberleri almak çok güzel,ayrıca işin içinde Tarkan Gözübüyük'ün ve tabi ki Özer Kırçak'ın olması daha da güzel kılıyor her şeyi,ocak sayısını bekliyoruz efendim sabırsızlıkla...
  • seven13 • 5 Aralık 2008 00:00 • #636442
    bu dergiyi seviyorum...yeni haberler çok iyi..kadro muhteşem olmuş..özellikle bas gitar ve davula daha fazla yer verilmesi süper olur...bilgi edinebildiğim nadir dergilerden.. Özer Kırçak'ın yazılarını da çok beğeniyorum.. sabırsızlıkla bekliyorum...
  • dasein • 6 Aralık 2008 00:00 • #636443
    yeni kadro çok iyi isimlerden oluşuyor.vazgeçilebilecek bir dergi olmayacağı çok belli bas gitar a ağırlık verilecek olması da ayrı bir sevinç yarattı:) başarılar....
  • marklanegan • 9 Aralık 2008 00:00 • #636444
    emolar hakkında resim yarışması yapıp yazılar yazarsanız satış patlaması yaşarsınız ey volume dergisi çalışanları. bu ülkede kaliteli olmak sattırmaz, aksine kalitesizlik sattırır.