Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kasdav 12. Liseler Arası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • -karina- • 9 Mart 2009 00:00 • #637181
    çok az kaldııı!!!herkese başarılar şimdiden!!!teknik problemler çıkmamasını umuyorum(!)!!!!
  • irem_4043 • 9 Mart 2009 00:00 • #637182
    işte başladı kasdav maratonu.
    bütün okullara başarılar.
  • Barican • 10 Mart 2009 00:00 • #637183
    çok bilet satın ha ona göre finale çıkarcaz
  • neo_d7 • 10 Mart 2009 00:00 • #637184
    Ya bilet satışları için son gün falan var mı ? bizim okul katılmıyo ve benim acil bir bilete ihtiyacım varda... lütfen cevap yazın cok acil.
    eposta adresim [email protected]
  • -karina- • 10 Mart 2009 00:00 • #637185
    evet son gün var bilet teslimi için de girişte de bilet alınabilmesi lazım bildiim kadarıyla yukarıda da yazmakta =)
  • Elerki • 10 Mart 2009 00:00 • #637186
    Her şeyden önce, herkesin mutlu ayrılacağı bir organizasyon diliyoruz Bostancı GM'nin şartları altında.

    Biz yine geçen seneki gibi rehber ekip olarak orada bulunacak ve arkadaşlarımıza yardım edeceğiz.


    Final: 15 YTL / Kapıda: 22,5 YTL / Diğer Mekanlarda: 20 YTL'dir.


    Bu bilgi yanlış bir bilgidir arkadaşlar. Finalde kapıda 20 TL olacak biletler.

    Satılamayan bilet teslimi 11 Mart Çarşamba günü saat 18:00'e kadardır. Bu tarihten sonra kapıda satılacaktır.

    Biletlerin bar kodlarına dikkat edin lütfen, çok yıpranırsa okunamayabilir.


    Herkese iyi akşamlar.
  • Barican • 11 Mart 2009 00:00 • #637187
    en byük ekip bizim ekip yaşasın yolsuzluk!! yolumuzu bulucaz!!
  • S_e_X_y • 14 Mart 2009 00:00 • #637188
    Fatin Rüştü'yle Süleyman Demirel harikaydı sadece cuma gününden. .
  • -karina- • 14 Mart 2009 00:00 • #637189
    rehber ekibe çok teşekkürler her şey için
    sahne alanını genişletemesek de genişletmeye çalıştıkları için cidden teşekkürler....eğlenceli bir yarışmaydı(geçen sene daha güzeldi sanki ama).her grubu dinleme fırsatım olmadı ama güzel okullar vardı tebrikler =)))))
  • Barican • 15 Mart 2009 00:00 • #637190
    bakın lan bunlar ne güzel çocuklar di mi?

    fmv ayazağa ışık (yorumda)
    italyan lisesi (yorumda)
    mensucat santral (bestede)
    ahmet sani (düzenlemede)

    ve tabii ballı ekmek.. isteyen?