Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kasdav 12. Liseler Arası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • New Orleans • 17 Mart 2009 00:00 • #637191
    elemelerde bayağı eğlendim şimdiden birsürü anım oldu.emeği geçen herkese teşekkürler umarım finalde görüşürüz...

    BAAL'dan bir dost...
  • Akselgnr • 18 Mart 2009 00:00 • #637192
    her sene çıldırırdı bu kasdav başlığı yahu bu sene pek bi durgun?
  • Barican • 18 Mart 2009 00:00 • #637193
    ödül alamayan insanlar olcak ya da finale kalamayan.. ama bunların içinden bazı dallamalar olcak onlar sürekli çıldırcak ... çok yakında ;) ouu beybi...
    çıldırın olm lan valla... başka türlü zevki olmaz.. bok atın kasdava .. organizasyon hatta rehberler bile rüşvet yiyo diyin lan.. valla bak..
    gözüne güvenen şöyle gelsin anacım mihinihi hihi
  • fikret ertan • 18 Mart 2009 00:00 • #637194
    biz gençken mevzu çıkardı buralarda, kan gövdeyi götürürdü, çocuklar dışarıda anne anne baba baba diye bağırırlardı. şimdiki gençler ayrı platformlarda takılıyorlar demek ki ya da bizim gençliğimize nazaran "ben çalarım arkadaş, ondan sonraki geyik kısmı beni ırgalamaz" diyen bir gençlikle de karşı karşıya olabiliriz a dostlar.
  • tutkumm • 18 Mart 2009 00:00 • #637195
    kasdav gecesi bambaşkaydı... ama özellikle cumartesi gecesi..
    beğendiğim lise tabi ki KÜÇÜKYALI REZZAN HAS LİSESİYDİİİ....
    süperdii herkesii o kadar kalabalığı coşturmayı başardılar...
    TEBRİKLER ARKADAŞLAR...
  • Barican • 19 Mart 2009 00:00 • #637199
    fikret bu ayakları bırak bize terbiyesiz konuş .lütfen.
  • Barican • 20 Mart 2009 00:00 • #637200
    piiiiiiiii... ayazağa ışık finale kalamamış...bi ona üzüldüm lan.. alacağın olsun jüri ...
  • sekker • 20 Mart 2009 00:00 • #637201
    saint michel bile elendi inanamıyorum yaaa!!
  • must_tsum • 21 Mart 2009 00:00 • #637202
    var mı pazar günü orda olup okullar hakkında yorum yapabilcek bi insan..:O :D
  • Hypnose • 30 Mart 2009 00:00 • #637203
    phh bizim okul güzeldi yalan oldu:/ neyse sağlık olsun