biz gençken mevzu çıkardı buralarda, kan gövdeyi götürürdü, çocuklar dışarıda anne anne baba baba diye bağırırlardı. şimdiki gençler ayrı platformlarda takılıyorlar demek ki ya da bizim gençliğimize nazaran "ben çalarım arkadaş, ondan sonraki geyik kısmı beni ırgalamaz" diyen bir gençlikle de karşı karşıya olabiliriz a dostlar.