-
Buz ve Kurban aynı organizasyonda daha ötesi birde Pentagramın olması olurdu sanırım...Süper organizasyon Volume.. Demirhan abimizde iyi durmuş orada..
-
Demirhan Baylan ve Kurban'ı anladımda , bu isimlerin yanında Buz biraz sineksiklet kalmıyo mu ?
-
http://www.jollyjokerbalans.com/web/default.asp?page=etkinlikler
Sevgili Sakinler,
Neden burada, Demirhan Baylan, Buz ve Zaga Band yazmakta?
Acep programda bir değişiklik mi oldu da biz bi haberiz??
-
üç tane davetiyem var benimle gelmek isteyen var mı :D?
-
ne güzel istanbul bee =P
-
evet buz ne alaka anlamadim cok bos kalmis bir isim acikcasi. kurban tartişmasiz türkiyenin en iyi alt. rock grubudur. demirhan baylan da kendine has üslubunu bu piyasaya kanitlamis yillanmis sarap gibi bir isim ama buz. :S anlamadim açikcasi. buz yerine aslı falan çağirilabilirdi.
-
Ahaha ne kadar şanslıyım davetiye kazanmışım. 1 Yıldır şanst topu oynuyorum tutmuyor :/ keşke şans orda da yaver gitse.
-
yeni goruyorum davetiye kazanmışım cok güzel bi gece olucak :)
-
ilk defa bi çekiliş kazandım :)
-
arkadaşlar davetiye kazananlar yanında bir kişi götürebiliyor muydu ? yoksa davetiyeden sadece kendisi mi yararlanabiliyordu ? hatırlatırsanız sevinirim