Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sesini Yükselt - Volume Dergisi 5 Yaşında - Kurban & Buz & Demirhan Baylan @ Jolly Joker / Balans

  • Buz_James • 10 Mart 2009 00:00 • #637257
    Buz ve Kurban aynı organizasyonda daha ötesi birde Pentagramın olması olurdu sanırım...Süper organizasyon Volume.. Demirhan abimizde iyi durmuş orada..
  • jiwago- • 12 Mart 2009 00:00 • #637258
    Demirhan Baylan ve Kurban'ı anladımda , bu isimlerin yanında Buz biraz sineksiklet kalmıyo mu ?
  • Kjaer • 12 Mart 2009 00:00 • #637259
    http://www.jollyjokerbalans.com/web/default.asp?page=etkinlikler

    Sevgili Sakinler,

    Neden burada, Demirhan Baylan, Buz ve Zaga Band yazmakta?
    Acep programda bir değişiklik mi oldu da biz bi haberiz??
  • NeGüZeL_İsTnbL • 13 Mart 2009 00:00 • #637260
    üç tane davetiyem var benimle gelmek isteyen var mı :D?
  • Kjaer • 14 Mart 2009 00:00 • #637261
    ne güzel istanbul bee =P
  • Purplebluesban • 16 Mart 2009 00:00 • #637262
    evet buz ne alaka anlamadim cok bos kalmis bir isim acikcasi. kurban tartişmasiz türkiyenin en iyi alt. rock grubudur. demirhan baylan da kendine has üslubunu bu piyasaya kanitlamis yillanmis sarap gibi bir isim ama buz. :S anlamadim açikcasi. buz yerine aslı falan çağirilabilirdi.
  • kyakuz • 16 Mart 2009 00:00 • #637263
    Ahaha ne kadar şanslıyım davetiye kazanmışım. 1 Yıldır şanst topu oynuyorum tutmuyor :/ keşke şans orda da yaver gitse.
  • burakgunay • 16 Mart 2009 00:00 • #637264
    yeni goruyorum davetiye kazanmışım cok güzel bi gece olucak :)
  • 96 7 kb sn • 16 Mart 2009 00:00 • #637265
    ilk defa bi çekiliş kazandım :)
  • aykılıc • 17 Mart 2009 00:00 • #637266
    arkadaşlar davetiye kazananlar yanında bir kişi götürebiliyor muydu ? yoksa davetiyeden sadece kendisi mi yararlanabiliyordu ? hatırlatırsanız sevinirim