Buz'un sahne performansını bilmeyen bazı arkadaşlar yorumlar yapmış e tabi Buz'un yerine dinledikleri piyasa gruplardan gelen olmayınca içerlemişler yazık :) başka bahara sizin piyasalarda gelir beyler taş atmaya gerek yok, eğer konsere gitme seviyesine sahipseniz Buz'u orada bir izleyin, dibiniz düştükten sonra gelin yazın buraya bakalım..
arkadaşlar davetiye kazananlar yanında bir kişi götürebiliyor muydu ? yoksa davetiyeden sadece kendisi mi yararlanabiliyordu ? hatırlatırsanız sevinirim
Ordaydım, her an tekrar orda olabilirim. Olmayabilirim de. Demirhan Baylan'ın müziğinin tadına vardıktan sonra Buz'u ve Kurban'ı da dinlemek güzel olurdu.. Ama insan evladı üstünde bir sürü malzemeyle rahat edemiyor. İçeri sırt çantası alınmıyormuş. Ve fakat omuzda fotoğraf makinesiyle ve ceplerde bir sürü ıvır zıvırda orda dikilmek çok zordu, o yüzden tekrar orda olamama ihtimalim pek yüksek..