Ordaydım, her an tekrar orda olabilirim. Olmayabilirim de. Demirhan Baylan'ın müziğinin tadına vardıktan sonra Buz'u ve Kurban'ı da dinlemek güzel olurdu.. Ama insan evladı üstünde bir sürü malzemeyle rahat edemiyor. İçeri sırt çantası alınmıyormuş. Ve fakat omuzda fotoğraf makinesiyle ve ceplerde bir sürü ıvır zıvırda orda dikilmek çok zordu, o yüzden tekrar orda olamama ihtimalim pek yüksek..