Çıkan gruplara baktığımızda çoğu zaten albümü olan veya olmaya yakın gruplar.Nerede amatörlere verdiğiniz önem??Nerede o kadar uğraşıp kargoyla demo yollayan gruplara saygı,önem,bilgilendirme?kaç tane mail attık be bi cevap vermediniz!ayıp ya bu mu sizin festival yönetimi anlayışınız.Bırakın sizi önemsiyoruz safsatalarını sizin önemsediğiniz sadece popülarite!kendi grubum için demiyorum ama amatör ruha sahip olan bi tane bile grup göremiyorum şurda..yazık Türkiye'de ilerlemek çok zor..
sadece sahte rakı,kaçak ve decaying purty onuncu festivalde çaldılar; gates of eternity 'de dokuzda çaldı o zmanda bu zmana da adamlar baya bi değiştiler... daha önce festivalde sürekli çıkan gruplar yerine bu sene tersine çok farklı isimler var...
11 Nisan 2009 Cumartesi | Yazan: deumleu
birkaç grup daha var isim vermek istemiyorum çünkü sorun gruplarla alakalı değil.sürekli her yıl çalıyorlar.Amatör gruplara destek olayı hikaye.ya tanıdığın olacak ya da okul grubu olacaksın.
Albüm yapmış falan diye bakmayın olaya arkadaşlar. Her grubu tek tek izledim. Bizim okulda bu kadar amatör grubun bir arada çaldığı festivali ilk defa gördüm... Gerçekten çoğu amatör.
Albüm yapmış falan diye bakmayın olaya arkadaşlar. Her grubu tek tek izledim. Bizim okulda bu kadar amatör grubun bir arada çaldığı festivali ilk defa gördüm... Gerçekten çoğu amatör.
18 Nisan 2009 Cumartesi | Yazan: elektromanyak
Amatörlük ya da profesyonellik albüm yapmış olmakla -o işten para kazanıyor olmakla- ilgili bir kıstastır. Eğer bir grubun albümü varsa o grup amatör değildir.