Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. İstanbul Rock Festivali @ İTÜ Maslak Kampüsü - İstanbul

  • deumleu • 30 Mart 2009 00:00 • #637466
    www.istanbulrockfestivali.com

    güzel söyleşiler de var...
  • zeux • 30 Mart 2009 00:00 • #637467
    hakan aysev ve rock! ilginç?... acaba ülkemizde monsters of rock ayarında festival görmek nasip olacakmı???
  • deftones • 31 Mart 2009 00:00 • #637468
    ugrasıp demo hazırlayıp, onu gonderme zahmetınde bulunuyoruz.. ama ne yazık bir mail bile alamıyoruz.. burda garaj sayfasından sonuclar acıklanınca ogrenıyoruz, bu hıc hos degıl. işimin arasında kalktım ıtunun kampusune gıttım evet gordum kı son gun bıle bır dolu demo bırakılmıs ama bızım zahmetımıze karsılık bır kısıyı de bu ıs ıcın gorevlendırıp sonucu maıl olarak bıldırseler, belki kuru bır tesekkr etseler daha hos olurdu. bu kadar oturmus, yıllardır suregelen bır festıval ıcın eksıklık oldugunu dusunuyorum. "İTÜ ROCK SİZLERİ ÖNEMSİYOR!" ?!
  • d_prayer • 31 Mart 2009 00:00 • #637469
    Demoların tamamını dinlediklerinden de şüphe duymak gerek. Genelde ismi duyulan ya da kitlesi oturmuş isimler. Amatör ruhlara öncelik hikayesi baygınlık hissiyatı veriyor artık.
  • Ginoobili • 1 Nisan 2009 00:00 • #637470
    Crossfiree!
  • igzas • 2 Nisan 2009 00:00 • #637471
    yok abicim hiçbirşeyi önemsediğiniz falan yok kafanıza göre iş çeviriyorsunuz birazcık saygı gerektirir bu işler,demonuz elimize ulaştıgına dair mail alacaksınız almazsanız bize mail atın durumdar haberdar olmak için diyorsunuz ama iki senedir bunu yapıyoruz gene ses seda yok gene sagda solda afişinizi görünce öğreniyoruz aa gene yalan etmiş bunlar bizi diye...bir şeye destek verdiğiniz yok 3-5 arkadaş, arkadaş arkadaş rock müzik geliştireceksiniz di mi ülkede...vay anam vayy...
  • bahtsız bedevi • 3 Nisan 2009 00:00 • #637472
    amatör gruplara destek olayı belki 2-3 sene önce vardı ama bu sene gördüğüm kadarıyla tamamen ortadan kalkmış. festivali 5 güne yaymışlar ki normalde 3 gündü.. iyi mi olmuş kötü mü olmuş bilemiyorum ama esasen şöyle bir durum var, itü bünyesinde iki festival yapılıyor biri bahar şenliği diğeri bu. yani istanbul rock fest ile itü bahar şenliği farklı şeyler, istanbul rock festivalinde amatör grupları pek sallamıyorlar ama bahar şenliğinde daha çok amatör gruplara yer veriyorlar diye hatırlamaktayım..ayrıca selin damardan bi türlü vazgeçemediler...kadın sanki amy lee falan.
  • mad • 6 Nisan 2009 00:00 • #637473
    Son 4 yılın Listesine bakarsanız bazılarının Aynı gruplar olduğunu görürsünüz.Demo falan Hikaye.Kimsenin Kimseye destek verdiği yok.Bu kadar Basit.Ya Çok sağlam bir tanıdık bulacaksın Ya da popüler olacaksın.Bari Başvuru başlıkları açmayın.Yazık bu kadar gruba
  • deumleu • 11 Nisan 2009 00:00 • #637474
    Son 4 yılın Listesine bakarsanız bazılarının Aynı gruplar olduğunu görürsünüz.Demo falan Hikaye.Kimsenin Kimseye destek verdiği yok.Bu kadar Basit.Ya Çok sağlam bir tanıdık bulacaksın Ya da popüler olacaksın.Bari Başvuru başlıkları açmayın.Yazık bu kadar gruba


    sadece sahte rakı,kaçak ve decaying purty onuncu festivalde çaldılar; gates of eternity 'de dokuzda çaldı o zmanda bu zmana da adamlar baya bi değiştiler... daha önce festivalde sürekli çıkan gruplar yerine bu sene tersine çok farklı isimler var...
  • franticy • 15 Nisan 2009 00:00 • #637475
    demolar gerçekten dinleniyor mu acaba? sanmam...
    verdiğimiz kargo ücretine ve emeklerimize yazık.elimize ulaştı diye bir cevap bile almadık ki ısrarla sormamıza ve cevap bekleyin denmesine rağmen.amatör gruplara destek filan yalan yani,ha destek şu şekildeyse bilemem: amatör gruplar gelin festivale seyirci olarak katılın...İTÜ ROCK bizi önemsiyor :)))