amatör gruplara destek olayı belki 2-3 sene önce vardı ama bu sene gördüğüm kadarıyla tamamen ortadan kalkmış. festivali 5 güne yaymışlar ki normalde 3 gündü.. iyi mi olmuş kötü mü olmuş bilemiyorum ama esasen şöyle bir durum var, itü bünyesinde iki festival yapılıyor biri bahar şenliği diğeri bu. yani istanbul rock fest ile itü bahar şenliği farklı şeyler, istanbul rock festivalinde amatör grupları pek sallamıyorlar ama bahar şenliğinde daha çok amatör gruplara yer veriyorlar diye hatırlamaktayım..ayrıca selin damardan bi türlü vazgeçemediler...kadın sanki amy lee falan.