Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Profestival Rock 2010 @ Hacettepe Üniversitesi, Beytepe Kampüsü - Ankara

  • _morgoth_ • 27 Mart 2010 00:00 • #639122
    gruplar iyiymiş
    ankaralılara güzel bir festival olacak
  • imp_mehmet • 27 Mart 2010 00:00 • #639123
    28 mart değil de nisan olacak sanki tarih.
  • brutalymusic • 27 Mart 2010 00:00 • #639124
    abi istanbula neden gelmıyolar diye :D bir şey desem çok kufur yerim ama delirmemek icin kendimi zor tutuyorum...

    Nedim abi iyi eglenceler :D
  • FuzzDriver • 28 Mart 2010 00:00 • #639125
    jay jay johanson enteresan kaçmış araya :D
  • Moondust • 28 Mart 2010 00:00 • #639126
    katatonia ist ye de gelse hofff
  • spymay_a • 28 Mart 2010 00:00 • #639127
    Bu iş Patlar!:D
  • kalipardi • 29 Mart 2010 00:00 • #639128
    Yok ağalar bu organizasyon harbiden çok kötü patlar.

    bilet fiyatları uçmuş
  • HAZZILHAR • 29 Mart 2010 00:00 • #639129
    Saçma ötesi, Sonisphere 175 tl saha içi. Bu dandik festival 135 tl ki gelen gruplar zaten Sonisphere kadrosuyla kıyaslanamaz. Bir de her konser sahne önü izlenebiliyormuş nasıl oluyorsa artık? Herhalde insanlar üst üste çıkıp kule oluşturunca...

    Kesinlikle zarar edecekler. Sırf o yüzden ne kadar dandik türk rock grubu varsa hepsini toplamışlar. Çapulcu işi bir festival. Ankara için belki iyi olur o ayrı ama onu da sanmıyorum...
  • maske_75 • 30 Mart 2010 00:00 • #639130
    kreator sepultura dolayından belki kurtarabilirler.türkiyede fanları çok.biletler gercekten pahalı
  • marty06 • 31 Mart 2010 00:00 • #639131
    Pahalı, ayrıca saçma sapan yerli gruplar araya sokuşturulmuş. Ancak Ankara için hiç olmazsa bir başlangıç olarak görüyorum ve sürekliliğini korumasını isterim.