Saçma ötesi, Sonisphere 175 tl saha içi. Bu dandik festival 135 tl ki gelen gruplar zaten Sonisphere kadrosuyla kıyaslanamaz. Bir de her konser sahne önü izlenebiliyormuş nasıl oluyorsa artık? Herhalde insanlar üst üste çıkıp kule oluşturunca...
Kesinlikle zarar edecekler. Sırf o yüzden ne kadar dandik türk rock grubu varsa hepsini toplamışlar. Çapulcu işi bir festival. Ankara için belki iyi olur o ayrı ama onu da sanmıyorum...