Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nirvana Şimdiye Kadar Kaç albüm çıkarmıştır ve en çok satan albümü hangisi?

  • hell_serdar • 22 Aralık 2004 23:17 • #445703
    Nirvana Şimdiye Kadar Kaç albüm çıkarmıştır ve en çok satan albümü hangisi?
  • gizem_cobain • 23 Aralık 2004 09:37 • #445712
    hadi bilin bakalım arkadaşlar,bilene çikolata alacak serdar abiniz:)))))hehe merak ediyorum acaba bu forumu insanların bilgisini sınamak ve mesela 1 albüm eksik söyleseler dalga geçmek için özellikle mi açtın kardeş?mesela ben yanlış birşey söylesem "puhaha bir de nickinde cobain var,utansın,bilmiyor" mu diyeceksin?yani insanların nirvananın kaç albümü var,bilmeleri neye yarayacak?çok merak eden açsın aratsın netten nirvananın discography sini kaç albümü var görsün...saçmalık bu forum bence..ama sabah sabah güldürdün beni sağolasın serdar!
  • nesya83 • 23 Aralık 2004 12:32 • #445724
    ....
    bende seninle güleyim barii gizem..


    nirvana - polly
    :P
  • eelmaa • 23 Aralık 2004 13:14 • #445726
    ben de şüphelendim.nette tüm albümlerini kolayca bulabilirsin serdar.yine de bir kek olarak atlıyacağım duruma :)

    ben en çok nevermind sattı diye biliyorum.
  • nesya83 • 23 Aralık 2004 13:48 • #445729
    doğru biliyosun...
    ama ben bleachi daha çok seviyorum...şarkılar sanki biribirini tekrarlıyomuş gibi gelsede nevermindden daha çok dinliyorum..
    bleah'le başlayıp nevermind'le dinlenip unplegged'le sakinleleşebilirim...
    !


    ..
    nirvana - about a girl
  • cc_baran • 23 Aralık 2004 17:26 • #445736
    nirvana'nın 50 tane albümü vardır,en çok satan da "nazlı yarim haber salmış" tır. oldu mu??

    "heart shaped box" ın üstüne tanımam.
  • only-nirvana • 23 Aralık 2004 21:00 • #445748
    bu arkadas techno falan dinlerken birden nirvana dinleyecegi tutmus :)
    (detaylarina baksaniza :)

    neyse madem konu acildi, her albumun ayri bir tadi var.
  • psycho_cat • 28 Aralık 2004 03:00 • #445940
    15 albüm çıkarmıştır ve en çok satan ise beni köyümün yağmurlarında yıkasınlar adlı filmin soundtrack.i olan "ey cabbar nerdesin haney vicüdümdan akiyor kanlar aman ey" adlı parçasıdır..
  • gizem_cobain • 28 Aralık 2004 11:19 • #445953
    komik....(yani bu forum)
  • gizem_cobain • 28 Aralık 2004 11:21 • #445954
    pennyroyal teaa...heart-shaped box...