hadi bilin bakalım arkadaşlar,bilene çikolata alacak serdar abiniz:)))))hehe merak ediyorum acaba bu forumu insanların bilgisini sınamak ve mesela 1 albüm eksik söyleseler dalga geçmek için özellikle mi açtın kardeş?mesela ben yanlış birşey söylesem "puhaha bir de nickinde cobain var,utansın,bilmiyor" mu diyeceksin?yani insanların nirvananın kaç albümü var,bilmeleri neye yarayacak?çok merak eden açsın aratsın netten nirvananın discography sini kaç albümü var görsün...saçmalık bu forum bence..ama sabah sabah güldürdün beni sağolasın serdar!