Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • Swallow • 30 Nisan 2006 22:36 • #497909
    guns' roses duygulandırır evt...ama ben pink floyd 'crazy diamond'u tercih ederim...kendi cenazemde ön saflarda yer alacağım için :)
  • anspiritles • 1 Mayıs 2006 02:46 • #497922
    benim sadık yarim kara topraktır :) kurbandan ama
  • toledow • 1 Mayıs 2006 03:54 • #497925
    bir ömürde böyle geldi geçti içerikli her şarkı çalabilir :P
  • JackSparrow • 1 Mayıs 2006 06:24 • #497937
    David Bowie - The Man Who Sold The World (Nirvana yorumu olursa sevinirim)
    Metallica - Fixxxer
    Pink Floyd - Good-bye Cruel World
    Beatles - Bye Bye Baby Baby Bye
  • İnsanlar_ölmez • 4 Mayıs 2006 10:19 • #498083
    Katılıyorum duman ve şebnem ferah hoşcakal ;) çok uyar abi yaaa
  • _sessizgemi_ • 4 Mayıs 2006 14:47 • #498095
    düş sokağı..
    ölümler
  • gitaristBuRocK • 4 Mayıs 2006 15:14 • #498101
    testamentten return to serenity dururken kimseye laf düşmez benim cenazemde
  • deli forever • 4 Mayıs 2006 19:08 • #498115
    şebocumdan vazgeçtim dünyadan ya da yeniden doğup gelsem veya korkarak yaşıyorsan olabilir..
    mvöden yalnız şarkı da iyi giderdi. placebo song to say goodbye da olur. ama sanırım en mükemmeli queen- show must go on olurdu..
  • Ghost_of_you • 6 Mayıs 2006 23:58 • #498218
    h.i.m.-join me in death çalsın..=) ve herkes bana katılsın=)toplu cenaze olsun=)
  • noneimp • 7 Mayıs 2006 02:58 • #498228
    orion
    to live is to di e
    you are better of dead :P