-
guns' roses duygulandırır evt...ama ben pink floyd 'crazy diamond'u tercih ederim...kendi cenazemde ön saflarda yer alacağım için :)
-
benim sadık yarim kara topraktır :) kurbandan ama
-
bir ömürde böyle geldi geçti içerikli her şarkı çalabilir :P
-
David Bowie - The Man Who Sold The World (Nirvana yorumu olursa sevinirim)
Metallica - Fixxxer
Pink Floyd - Good-bye Cruel World
Beatles - Bye Bye Baby Baby Bye
-
Katılıyorum duman ve şebnem ferah hoşcakal ;) çok uyar abi yaaa
-
düş sokağı..
ölümler
-
testamentten return to serenity dururken kimseye laf düşmez benim cenazemde
-
şebocumdan vazgeçtim dünyadan ya da yeniden doğup gelsem veya korkarak yaşıyorsan olabilir..
mvöden yalnız şarkı da iyi giderdi. placebo song to say goodbye da olur. ama sanırım en mükemmeli queen- show must go on olurdu..
-
h.i.m.-join me in death çalsın..=) ve herkes bana katılsın=)toplu cenaze olsun=)
-
orion
to live is to di e
you are better of dead :P