Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ÖLDÜNÜZ !... CENAZENİZDE HANGİ PARÇA ÇALINSIN İSTERSİNİZ?

  • deli forever • 4 Mayıs 2006 19:08 • #498115
    şebocumdan vazgeçtim dünyadan ya da yeniden doğup gelsem veya korkarak yaşıyorsan olabilir..
    mvöden yalnız şarkı da iyi giderdi. placebo song to say goodbye da olur. ama sanırım en mükemmeli queen- show must go on olurdu..
Bu konunun tüm mesajları