Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Children of bodom gitaristi Alexander gruptan ayrıldı!

  • X-LoMBaRDo • 30 Mart 2005 19:13 • #457943
    Evet arkadaşlar son yıllardaki bir çok kişinin favori grubu olan c.o.b. un gitaristi Alexander gruptan ayrılmış bulunmaktadır!


    haber;
    http://www.childrenofbodom.com/middle.html
  • bimilyon1 • 30 Mart 2005 19:22 • #457945
    Kendisine bundan sonraki yaşamında başarılar diliyorum.
    Selametle kalsın..
  • eozsoyeri • 30 Mart 2005 19:32 • #457948
    Cildren of bodom yoluna aynı devam edecektir o grupta Alexie gibi bi adam olduktan sonra.. haberde de yazdığı gibi;
    CHILREN OF BODOM AIN`T READY TO FUCKING DİE YET!!!
  • C-None • 30 Mart 2005 20:12 • #457962
    kötü haber be! lead eleman mı ayrıldı? o zaman çok daha kötü bi haber..
  • blackened69 • 30 Mart 2005 20:52 • #457971
    eh huzur içinde yatsınlar ne diyelim =) alexi laiho gitti, işler bitti...
  • chazy_chazzz • 30 Mart 2005 21:51 • #457980
    kötü haber harbiden ama bencede devam ederler...:) onlar sağ biz selamet...
  • Ktulu • 30 Mart 2005 22:10 • #457984
    Allah yollarını açık etsin.
  • Leprosy • 30 Mart 2005 22:51 • #457991
    Gelişmeleri 1.5 sene geriden takip ediyorsunuz galiba? Eğer official sitelerine girerseniz [www.cobhc.com] olayın NEWS bölümünde bile artık yer almadığını göreceksiniz. Yeni gitarist bile buldular.Ayrıca Alexander 'ın gruptan ayrılması bence iyi oldu , çok yakışmıyordu bence..Çok büyük bir katkısı olduğuda söylenemez zaten COB=Alexi ...

    Finlandiya'lı grup son albümleriyle ne kadar bena hayal kırıklığı yaşatsalarda , Alexi 'nin dediği gibi..Cob not Fucking Die YET!!!!!!!!
  • ImmortalE • 30 Mart 2005 23:03 • #457996
    Zaten grup yeni yeni oturmuştu.. sonun başlangıcı oldu bence...
  • Leprosy • 30 Mart 2005 23:57 • #458007
    Grup yeni mi oturdu???? Bence ilk albümleriyle tarzları belli oldu bu adamların.o albümle oturdu.Gerisi üzerine ekleme..