Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Children of bodom gitaristi Alexander gruptan ayrıldı!

  • Leprosy • 30 Mart 2005 22:51 • #457991
    Gelişmeleri 1.5 sene geriden takip ediyorsunuz galiba? Eğer official sitelerine girerseniz [www.cobhc.com] olayın NEWS bölümünde bile artık yer almadığını göreceksiniz. Yeni gitarist bile buldular.Ayrıca Alexander 'ın gruptan ayrılması bence iyi oldu , çok yakışmıyordu bence..Çok büyük bir katkısı olduğuda söylenemez zaten COB=Alexi ...

    Finlandiya'lı grup son albümleriyle ne kadar bena hayal kırıklığı yaşatsalarda , Alexi 'nin dediği gibi..Cob not Fucking Die YET!!!!!!!!
Bu konunun tüm mesajları