Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

barda çıkan gruplardan yeni neler bekliyorsunuz?

  • UglyKidJoe • 31 Mart 2005 13:32 • #458062
    rock barlarda çıkan gruplardan artık yeni şeyler bekliyoruz gibi. Allahın emri olan hatta şartlaşan parçalardan hepberaber sıkılmadık mı? heryer where is my mind deyip deyip duruyor.psyco killer ya da seven nation army den devam ediliyor. bunları dinlemekten sıkılmıyormuyuz hala? yoksa yeni şeylere zor mu adapte oluyoruz? bir de bu parçaları çalanları düşünün. nasıl da bayıyor garipler bu parçalarda. kendi için de söleyebilirim bunu.
    siz beni bu konuda bi aydınlatsanız çok sevinicem. çok müşkül durumdayım yardımlarınızı bekliyorum. yoksa tek kafasına takan ben miyim bu durumu?
    koray
  • jubei • 31 Mart 2005 15:21 • #458069
    dostum Sahte Rakı canavar gibi blues&rock'n roll coverlarıyla geliyo.piyasaya bomba kibin düşecek.

    8 nisan 2005(haftaya cuma) Taksim Maarif Bar(hayal kahvesinin sokağı) 22:00-00:00 arası programa bekliyoruz.
  • HayalPerest • 31 Mart 2005 15:42 • #458072
    bana kalırsa bu iş biraz da gurubun kendisinde bitiyor. herkesin hoşlanabileceği tarzdan şarkılar bulup gün yüzüne çıkarmak biraz da onların işi. ama işin kolayına kaçıp popüler olandan devam etmeyi seçince durum böyle oluyor. bir de gurup üyeleri parça seçerken kendi beğenisini değil dinleyiciler tarafından genel kabul görebilecek parçaları bulup çıkarmalı. yoksa sahnede yapıla kişisel tatminden öteye gitmez.