rock barlarda çıkan gruplardan artık yeni şeyler bekliyoruz gibi. Allahın emri olan hatta şartlaşan parçalardan hepberaber sıkılmadık mı? heryer where is my mind deyip deyip duruyor.psyco killer ya da seven nation army den devam ediliyor. bunları dinlemekten sıkılmıyormuyuz hala? yoksa yeni şeylere zor mu adapte oluyoruz? bir de bu parçaları çalanları düşünün. nasıl da bayıyor garipler bu parçalarda. kendi için de söleyebilirim bunu.
siz beni bu konuda bi aydınlatsanız çok sevinicem. çok müşkül durumdayım yardımlarınızı bekliyorum. yoksa tek kafasına takan ben miyim bu durumu?
koray