Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

some kind of monster i seyrettikten sonra st.anger albümünü daha çok sevmek

  • karete • 2 Nisan 2005 00:26 • #458500
    ufff
  • neldora • 2 Nisan 2005 00:30 • #458501
    kabına sıgmayan, asi, kaosu kendine hayat biçimi olarak benimsemiş
    daha sempatik oldu bu sanırım
  • karete • 2 Nisan 2005 00:32 • #458502
    ben bu tanımı şeye benzetiyorum aynı ..coşkun şelalelerin durmak bilmeyen suları gibi..
  • neldora • 2 Nisan 2005 00:38 • #458503
    gidip seviniyim ben o vakit
  • Ktulu • 2 Nisan 2005 01:23 • #458506
    Burası cırcırı solladı var yaaa =))))))))))))))
  • chazy_chazzz • 2 Nisan 2005 12:09 • #458529
    :)) aman cırcır demeyin kötü şeyler olabilir...karetenin o yorumu aslında yüzeysel basit görünüyor ama derin manaları var:))
  • vincent vega • 3 Nisan 2005 15:31 • #458672
    bu forumdan söylenmek istenen:st.anger albümünü kötülüyor olan bir canlinin fikri filmi izledikten sonra degisebilir idi.Ama burda nedendir bilmem açilan forum hakkinda yorum yapilmaz,2li 3lü grup konusmasi seklinde olusan bisey oldu.2 de bir metallica öldü forumlari,lars söyle lars böyle biyana dursun,uzun süredir onlarin müziklerine dair düsüncelerini merak ettim GARAJ üyelerinin.Ama onlar circir lafina gönderme yapan,sus deyince evde su yok diyen kimselermis.Tesekkur ederim..
  • vincent vega • 3 Nisan 2005 15:34 • #458675
    daha dogrusu bi yerlerini kaldirip,festivale giderler veya filmi alip izlerler mi acaba?(Meclisten disari olan bir cümledir)