Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ewt konu diyorsun ama buraya sigmazki....asagiya bakiver

  • vincent vega • 1 Nisan 2005 23:25 • #458492
    Sinifta insanlarin(genellikle kizlarin)dakka basi icinde yar sözünden baska soz olmayan sarkilari söylemeleri sadece benim sinifimda mi oluyor?? Y E T E R
  • Rebelfire • 1 Nisan 2005 23:45 • #458494
    yoo bizdede ismail y.k hande yener türevleri aşkı var..sanatsever bi sınıfız(!)
  • The PuNKiLLeR • 2 Nisan 2005 08:06 • #458518
    abi bu yar meselesi CANKAN ise muthisler abi off yaa bosverin len metali cankan dinleyin

    :)))))))))))
  • MeDuSa_62 • 2 Nisan 2005 16:11 • #458541
    abi bu yar meselesi CANKAN ise muthisler abi off yaa bosverin len metali cankan dinleyin


    zuhahaha mohahaha ve de puhahaha!!


    yaaar!! yaar yaar yar!!
    vurma beni deriden!!
    zor zor zor zor
    vazgeçmek kopmak senden!!
    bir sor haber sal
    gittiğin o yerlerden!!
    yanar yanar tutuşurum
    habersiz kalsam senden!!




    bahsettiğiniz iğrenç şarkı bu mu??...aggghh!!! kafayı yiyorum!!!
    bizim sınıftaki sakatlar gün boyu bu şarkı müsvettesini söylüyolar!!...delirmemek elde değil!!!!!
  • ReFLeKS _GİTAR • 28 Mayıs 2005 09:13 • #468889
    artık geçlerimiz bole insanlarla buyuyo
    muhahahaha
    ismail yk felan :D:D:D:D:D
  • NightLord_DM__ • 28 Mayıs 2005 11:23 • #468898
    Birader gençlerin beynini yıkıyorlar
  • craSSa • 28 Mayıs 2005 13:24 • #468923
    Çürümüş bu toplum...
  • karelerr • 28 Mayıs 2005 13:36 • #468929
    ölüyoruz geberizyoruz böyle komiksel tür insanlarlaa..

    cook var onlardann...
  • NightLord_DM__ • 28 Mayıs 2005 13:47 • #468932
    He valla nerden geldiyse bu ismayil YK hayranlığı neyse ben bişey söylemiyim bu sitede bazı garipler yine uzatmasın(!)
  • dexter_holland • 28 Mayıs 2005 14:50 • #468956
    aslında biraz daha tarafsız davranmak lazım. ben de ortaokuldayken böyle insanlar vardı ve genelde maddi durumları normalin altındaydı. evlerindeki televizyonda MTV yoktu (hatta bazılarında televizyon bile yoktu), hergün garaj'a girip fikir alış-verişinde bulunmak için kullandıkları bilgisayarları yoktu. çıkan albümlerin korsanlarını almak için bile harçlıkları yoktu. bu yüzden arada bir radyodan duydukları türkçe pop şarkıları söylerlerdi. bunda gıcık bir taraf yok. sonuçta olgun olup zevkler ve renkler tartışılmaz diyerek başkalarının fikirlerine saygı duymak gerek. biz metal dinliyoruz diye herkesten metal dinlemesini bekleyemeyiz. zaten eğer öyle olsaydı dünya çok sıkıcı bir yer olurdu.